رونمایی از فیلم کوتاه " آرمان" به همت کانون شهید فخری زاده
رونمايي از فيلم کوتاه " آرمان" به همت کانون شهيد فخري زاده

رونمایی از فیلم کوتاه " آرمان" به همت کانون شهید فخری زاده

همزمان با نخستين سالگرد شهادت طلبه بسيجي، شهيد آرمان علي‌وردي فيلم کوتاه " آرمان" به همت کانون شهيد فخري زاده رونمايي شد.
شناسه خبر : 52595 تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

حجت الاسلام مجتبی ضابطی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید فخری زاده لنگرود در گفت و گو با روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان با اشاره به فعالیت گروه سرود " سلیمانی ها" در این کانون اظهار کرد: این گروه سرود به مناسبت فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت شهید آرمان علی‌وردی، طلبه بسیجی که در اغتشاشات سال گذشته به شهادت رسید، فیلم کوتاه " آرمان " را تهیه و رونمایی کرد.

 

وی با بیان اینکه این فیلم کوتاه در جشنواره استانی «حبیب» موفق به کسب رتبه سوم شده است افزود: گروه سلیمانی‌ها در آینده نزدیک فیلم کوتاه «آرمان۲» را تولید خواهد کرد.

 

حجت الاسلام ضابطی در شرح این فیلم کوتاه با ذکر اینکه کار بر محور یکی از نوجوانان فریب خورده به نام آرمان در جریان اغتشاشات می‌چرخد اذعان کرد: او که برای شعارنویسی علیه کشور و ارزش‌های دینی ملی پول دریافت کرده وقتی مورد تعقیب نیروهای ارزشی قرار می‌گیرد در جریان فرار، داخل امامزاده شهر می‌شود و آنجا به یک روحانی و تعدادی از بچه‌ها برخورد می‌کند که موضوع صحبت‌شان اغتشاشات کشور و شهادت مظلومانه شهید علی‌وردی است.

 

وی ادامه داد: همین حادثه نقطه عطفی است در آنچه در ادامه برای آرمان رخ می‌دهد تا بداند چه بر سر شهیدی همنام با او آمده است و نهایتاً از ادامه مسیر انحرافی خود باز می‌گردد!

 

گفتنی است، شهید آرمان علی‌وردی در ۴ آبان سال ۱۴۰۱ در شهرک اکباتانِ تهران، در جریان ناآرامی‌ها از سوی برخی معترضان ربوده شد و پس از شکنجه و ضرب و شتم با ضربات چاقو و سنگ در کنار خیابان رها شد. او به بیمارستان بقیةالله منتقل شد و به دلیل شدت خون‌ریزی در ۶ آبان ۱۴۰۱ در ۲۱ سالگی درگذشت.